donderdag 30 oktober 2014

Hoe Ik In Mijn Strategisch Marketingplan Focus Op Online Video

Online Video wordt een steeds belangrijker onderdeel van je strategisch marketingplan. Dat heeft te maken met YouTube.

YouTube is de tweede zoekmachine na Google. Is je bedrijf niet aanwezig op YouTube en je concurrenten zijn dat wel. Ja dan gaan zij wel gewoon je klanten wegkapen.

Ontdek in deze video:
  • Dat er meer is dan de indrukwekkende groei cijfers van YouTube
  • Dat je video makkelijk kunt delen om je doelgroep ook via andere kanalen te bereiken.
  • Dat je de inhoud van video kunt recyclen.
  • Hoe je aan interessante onderwerpen komt. 


~-~


Ronald Kloots van Content Marketing WizardOver Ronald Kloots
Ronald is oprichter van Content Marketing Wizard. Hij zorgt ervoor dat oude school MKB bedrijven in korte tijd transformeren naar Content Marketing Wizards. Bedrijven die weten hoe Aandacht te krijgen voor hun expertise en door Aandacht te geven een stroom aan potentiële klanten genereren.